wtorek, 30 maja, 2023
17.6 C
Warszawa

Zmiana tendencji zakupowych Polaków – internet wygrywa

Polacy chętnie korzystają z nowoczesnych rozwiązań i trzeba przyznać, że mamy doskonałą świadomość w zakresie rynkowych innowacji. Nic dziwnego, że coraz częściej rezygnujemy z zakupów w sklepach stacjonarnych na rzecz realizowania zamówień niezbędnych produktów w sieci. Eksperci potwierdzają, że zmiana tendencji zakupowych nastąpiła przede wszystkim w okresie trwającej pandemii koronawirusa, kiedy dostęp do stacjonarnych punktów handlowych został mocno ograniczony.

 

Dlaczego tak chętnie kupujemy przez internet?

Już 70% użytkowników sieci przyznaje, że przynajmniej raz w miesiącu zamawia przez internet. Co więcej, te same osoby potwierdzają, że ich tendencje zakupowe uległy trwałej zmianie i raczej nie wrócą do nawyku robienia zakupów w sklepach tradycyjnych.

Tak naprawdę nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ silnie rozwinięta branża e-commerce oferuje swoim klientom optymalny komfort w zakresie nabywania dóbr. Zakupy w sklepach online można robić szybko, wygodnie, bez potrzeby stania w kolejkach, do tego o dowolnej porze, bez żadnych ograniczeń czasowych i lokalizacyjnych, a rachunek jest nierzadko znacznie mniejszy. To właśnie e-sklepy mogą konkurować ceną, oferując korzystne rabaty cenowe i organizując cykliczne promocje. Wszystko dlatego, że działalność w internecie jest znacznie tańsza, aniżeli utrzymanie sklepu stacjonarnego. Odchodzą przecież koszty konieczności wynajmu powierzchni sklepowej i zatrudniania pracowników do obsługi klientów. Nowoczesne rozwiązania e-commerce pozwalają generować solidne oszczędności poprzez automatyzację licznych procesów.

Działalność biznesowa w sieci – dlaczego warto?

Nawet początkujący przedsiębiorca, który chce rozpocząć swoją działalność sprzedażową w internecie, bez wątpienia może odnieść ogromny sukces. Co ciekawe, aby rozpocząć i prowadzić taki biznes, nie trzeba posiadać nawet środków inwestycyjnych. Przykładem jest współpraca z platformą sprzedażową Sellingo. Dzięki niej można nawiązywać współpracę z licznymi hurtowniami, a sam e-sklep będzie wtedy działał na zasadzie pośrednictwa z odpowiednio narzuconą marżą. Po stronie hurtowni leży wtedy magazynowanie towarów i ich wysyłka.

To jeszcze nie wszystko, wybierając odpowiedni pakiet na Sellingo, można korzystać z licznych ułatwień i automatycznych procesów. W sklepie zostaną dodane zdjęcia oraz opisy do każdego produktu, na bieżąco aktualizowane będą stany magazynowe, e-sprzedaż na stronie www sklepu można z łatwością połączyć z innymi kanałami w sieci, w tym z Allegro czy inną platformą sprzedażową. Sellingo ułatwia również prowadzenie księgowości e-sklepu, oferuje również skuteczne działania marketingowe, w tym pozycjonowanie w wyszukiwarkach.

 

Nie ma wątpliwości, że przyszłością rynku handlowego i to bez względu na branżę jest dzisiaj internet. Przedsiębiorca, który chce odnieść sukces i zdobyć solidną grupę lojalnych klientów, musi działać w sieci. Konieczne jest również reagowanie na wciąż zmieniające się trendy oraz wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań. Warto pamiętać, że rynek e-commerce przeżywa wzmożony rozwój i panuje na nim coraz większa konkurencja.

Related Articles

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!

Znajdziesz nas także tutaj:

174FaniLubię
0SubskrybującySubskrybuj
- Advertisement -

Latest Articles