Wiadomo na pewno, że aby odnieść biznesowy sukces w branży e-commerce, dzisiaj nie wystarczy już tylko prowadzenie sklepu online na oficjalnej stronie www. Przedsiębiorca musi zdawać sobie sprawę z prężnego rozwoju sprzedaży za pośrednictwem internetu, to jednak wymaga sporo wyrzeczeń i inwestycji w innowacyjne rozwiązania.
Ponieważ na rynku panuje coraz większa konkurencja, sklepy online muszą wprowadzić działania, dzięki którym będą nie tylko zauważalne, ale i lepsze od swoich rywali. Dobrą strategią jest prowadzenie sprzedaży z wykorzystaniem różnych gałęzi sprzedażowych. Rozwój kanałów pozwoli zdobywać coraz liczniejsze grupy potencjalnych odbiorców. Sprawdź, jak zintegrować kanały sprzedażowe, aby działalność nie była problematyczna i zawsze charakteryzowała się wysoką jakością oferowanych usług sprzedażowych.
Wielofunkcyjne narzędzie do integracji e-commerce
Chcesz obsługiwać różne kanały sprzedaży internetowej w jednym miejscu? Sellasist jako narzędzie do integracji działań e-commerce sprawdzi się doskonale. Masowy import i eksport produktów, to tylko jedna z licznych funkcji platformy.
Jaką sprzedaż możesz zintegrować, aby zautomatyzować procesy realizacji zamówień? To między innymi sklepy internetowe, współprace z hurtowniami w ramach dropshippingu, portale aukcyjne, marketplace’y, sprzedaż w social mediach i wiele, wiele innych. Dzięki temu nie tylko przyspieszysz swoją pracę, ale unikniesz pomyłek w zakresie obsługi klienta i realizacji zamówień. Integracja będzie automatycznie kontrolować stany magazynowe, ceny czy wysyłkę towarów. Zawsze możesz też liczyć na wsparcie techniczne specjalistów, a nawet fachowe szkolenia z obsługi oprogramowania.
Dropshipping a integracja ze sklepem internetowym
Trzeba przyznać, że dropshipping jest coraz bardziej popularny. Nie ma w tym zresztą nic dziwnego, bo przecież dzisiaj e-sklep musi korzystać z różnych kanałów sprzedaży, aby móc się rozwijać i generować coraz większe zyski. Co więcej, współpraca z hurtowniami zapewnia również szeroki wybór asortymentu sklepu online, dzięki czemu może do niego trafiać coraz więcej potencjalnie zainteresowanych klientów.
Integracja z hurtowniami jest teraz możliwa, dzięki Sellasist masz dostęp do najlepszych hurtowni z różnych branż. Zminimalizujesz koszty, bo przecież to hurtownia obsługuje całe zamówienie, a Ty nie musisz nawet magazynować produktów. Narzucasz swoją marżę i to wystarczy, cały proces jest dla Ciebie praktycznie bezobsługowy.
Integracja kanałów sprzedaży w aplikacji mobilnej
Jako właściciel sklepu internetowego na pewno zdajesz sobie sprawę, że coraz więcej użytkowników sieci realizuje swoje zamówienia za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Dla Ciebie również obsługa sklepu online przez telefon może być sporym ułatwieniem. Sellasist oferuje Ci aplikację do zarządzania wszystkimi, zintegrowanymi kanałami sprzedażowymi. Teraz możesz to robić w każdym miejscu i o dowolnej porze. Zwiększ wydajność swojej działalności.