Postępująca automatyzacja, to nie tylko nowoczesne maszyny zastępujące prace manualne. Wykonywane do tej pory przez szereg pracowników czynności w fabrykach, halach produkcyjnych czy magazynach zredukowane zostały przez bogactwo innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Automatyzacja dotyczyć również może biura Twojego sklepu online!
EDIT (10.10.2023)
W nawiązaniu do problemów z kuriozalnymi podwyżkami baselinkera, szczerze polecam zapoznać się z niezwykle konkurencyjną ofertą Sellasist: -> tutaj bezpośredni link: Sellasist
Jeśli posiadasz sklep internetowy, w obecnych czasach do jego prowadzenia nie potrzebujesz już wieloosobowego zespołu, a każdy proces obsługiwać za pomocą innego programu, rozbijając tym samym komunikację na wiele kanałów.
Narzędzie do integracji czy inaczej menadżer sprzedaży sklepu internetowego scali dla Ciebie wszystkie najważniejsze funkcje obsługi Twojego e-biznesu w jednym miejscu, usprawniając procesy sprzedażowe i komunikację – dokonuj zmian w całym Twoim e-commerce jednocześnie za pomocą kilku kliknięć!
Co umożliwi Ci odpowiednio wybrany integrator? Poznaj funkcje, które musi posiadać dobry menadżer sprzedaży
Przy wyborze oprogramowania do obsługi sklepu internetowego staraj się wybrać możliwie najbardziej kompleksowe rozwiązanie – im więcej funkcji w jednym miejscu, tym płynniejsza będzie Twoja praca. Zadbaj, aby wybrany przez Ciebie program posiadał narzędzia, takie jak:
- Masowe i zautomatyzowane prace z asortymentem – wystawiaj raz, sprzedawaj wszędzie. Masowe akcje dla produktów umożliwiają wprowadzanie zmian dla wielu towarów jednocześnie. Poza produktami wybrany system powinien umożliwić Ci także import atrybutów, wariantów, kategorii i producentów.
- Fakturowanie i katalog zamówień w jednym miejscu. Automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży oraz wysyłanie ich do klienta mailem, oraz możliwość złożenia zeznania lub korekty Jednolitego Pliku Kontrolnego.
- Wszelkie niezbędne integracje dla sprzedaży wielokanałowej – sklepy internetowe, marketplace’y, płatności, kurierzy, hurtownie, porównywarki cen i programy magazynowe.
- Pełną, dwustronną obsługę najpopularniejszych platform takich jak Allegro, eBay, ERLI.pl, OLX czy Arena.pl. Oferty aktualizowane powinny być na bieżąco w momencie wprowadzania zmian w kartach produktów.
- Szybki i łatwy kontakt z klientami. Formularze kontaktowe i moduł pocztowy przeznaczony do kontaktu z konsumentami nie tylko pozwalać powinien na szybką komunikację, ale także znacznie ułatwiać Ci odnalezienie wiadomości i wgląd w historię korespondencji.
- Aplikację do zarządzania magazynem i zamówieniami (WMS). WMS to system zarządzania magazynem, który optymalizuje i kontroluje wszystkie procesy z nim związane.
My jako redakcja Sprzedaję w necie po gruntowym researchu ofert dostępnych na rynku integratorów chcielibyśmy zarekomendować Ci i Twojemu e-commerce rozwiązania, które proponuje program Sellasist.
Łączący w sobie wszystkie wyżej wymienione funkcje program Sellasist oferuje wygodne i kompleksowe wsparcie dla sprzedaży wielokanałowej, w tym zarządzanie dokumentami sprzedażowymi, magazynem, modułem pocztowym oraz narzędziem do zarządzania dostawami. Znajdziesz w nim wszystkie niezbędne funkcje do skutecznego prowadzenia sprzedaży, którą z łatwością zautomatyzujesz za pomocą kilku prostych kliknięć.
Sellasist został wyposażony w nowoczesny moduł integracji z Allegro, który nie tylko umożliwia wystawianie ofert zgodnie z najnowszymi zasadami opisów, ale także pozwala na bardziej efektywną i szybką sprzedaż oraz daje większą kontrolę nad Twoją działalnością handlową na platformie Allegro.
Podsumowanie
Posiadając sklep internetowy, często musisz dostosowywać statusy zamówień, obsługiwać płatności, organizować kuriera do odbioru oraz wystawiać faktury. Wszystkie te rutynowe czynności i wiele innych może być automatycznie wykonywanych przez profesjonalne narzędzie do integracji za Ciebie (np. Sellasist). Nie czekaj i pozwól swojemu e-biznesowi rozwinąć się z nowoczesną technologią sprzedaży.