Kiedy rozpoczynasz swoją przygodę ze sprzedażą w sieci, zwykle zaczynasz pokazywać się z ofertą w jednym, wybranym miejscu. Może to być Twój markowy sklep internetowy, media społecznościowe, sklep fizyczny lub wybrany marketplace, taki jak Shopee, lub inny.
Jednak dzisiejsi klienci robią zakupy wszędzie, a sprzedaż na jednej platformie nie zapewnia wystarczająco szerokiego zasięgu. Jeśli więc faktycznie chcesz zmaksymalizować zysk i dotrzeć do większej liczby kupujących bez dodatkowych wydatków na reklamy – sprzedaż wielokanałowa może w tym pomóc.
Dlaczego powinieneś być ze swoją ofertą w wielu kanałach sprzedaży?
Większość sprzedawców detalicznych uważa, że sprzedaż w wielu kanałach sprzedaży ma duże znaczenie. Jeśli i Ty zastanawiasz się nad sensem podejścia wielokanałowego, spójrzmy na kilka kluczowych zalet sprzedaży w tym stylu, które mogą pomóc Ci podjąć decyzję. Dzięki temu będziesz wszędzie tam, gdzie Twoi potencjalni klienci robią zakupy.
Różne kanały mogą pomóc zdywersyfikować rodzaj klientów, których przyciągasz, w oparciu o dane demograficzne i różne zachowania zakupowe. Na przykład niektórzy kupujący wolą kupować osobiście, podczas gdy inni spędzają dużo czasu w mediach społecznościowych, dlatego prawdopodobnie dokonają zakupu za pośrednictwem aplikacji społecznościowej niż w sklepie. Sprzedaż w wielu kanałach zapewnia kupującym całodobowy dostęp do Twojej marki.
Shopee – dlaczego warto pojawić się tam ze swoją ofertą?
Jednym z miejsc, w których możesz sprzedawać dodatkowo poza swoim sklepem online, czy mediami społecznościowymi jest Shopee. Warto się zapoznać z możliwościami tego marketplace, jeśli jeszcze nie zdążyłeś tego zrobić. Tym bardziej, że istnieją nowoczesne rozwiązania, które pomogą Ci wystartować ze sprzedażą tamże, jak oferowana przez Sellasist integracja Shopee, o której możesz przeczytać więcej w tym miejscu: sellasist.pl/integracja/shopee.
Dlaczego warto sprzedawać w Shopee?
- Shopee to minimalna ilość obciążeń finansowych.
- To platforma o wysokim potencjale z niesamowicie szybkim wzrostem.
Ma silną pozycję na rynku tajwańskim i indonezyjskim. Shopee jest jednym z wiodących marketplace w Azji Południowo-Wschodniej, ale już prawie od roku również i w Polsce cieszy się ogromną popularnością – wśród kupujących, jak i sprzedawców. Nie może Cię tam zabraknąć.
Shopee – zacznij tam sprzedawać i ciesz się zyskiem!
Shopee to doskonałe narzędzie umożliwiające ludziom rozpoczęcie działalności online przy niewielkich kosztach. Dziś mamy świetny czas na rozpoczęcie sprzedaży w tym kanale sprzedaży, zwłaszcza jeśli postarasz się zoptymalizować swoją sprzedaż tak, aby móc skorzystać z pełnego potencjału Shopee, a wspomniana wyżej integracja dostępna w Sellingo.pl na pewno Ci w tym pomoże. Pamiętaj, że aby odnieść sukces w biznesie Shopee, ważne jest, aby stale koncentrować się na zadaniach, które przynoszą największą wartość Twojej firmie, dlatego właśnie naszą rekomendacją jest korzystanie z automatyzacji i inteligentnego outsourcingu wszędzie tam, gdzie to możliwe.