Sprzedaż transgraniczna w e-commerce

0
1343
handel zagraniczny

Zagadnienie sprzedaży transgranicznej warto wyjaśnić, zaczynając od samej definicji e-handlu transgranicznego. Ponieważ dostęp do sieci jest praktycznie niczym nieograniczona, sprzedaż towarów i usług może odbywać się online nie tylko lokalnie na rynku krajowym, ale również na arenie międzynarodowej. Co więcej, konsumenci mają coraz większe wymagania, chcą korzystać z dóbr, które nie są dostępne w tradycyjnych punktach handlowych. Dla sklepów, które działają w internecie to z kolei szansa na rozwój oraz mnożenie zysków. Platforma Sellingo oferuje dostosowanie ustawień właśnie pod e-handel transgraniczny. Sprawdź, z jakich konkretnie opcji jako właściciel sklepu internetowego możesz za jej pośrednictwem korzystać.

Kursy walut

Co ciekawe, na Sellingo.pl możesz samodzielnie albo przy wsparciu technicznym platformy ustawiać kursy walut cen za oferowane produkty. Warto podkreślić, że te będą ustawiać się automatycznie, dopasowując się do języka tłumaczenia dla danej podstrony. Funkcja ta jest niezwykle przydatna, ponieważ właściciel e-sklepu nie musi tracić czasu na ręczne ustawienia przy każdym produkcie. Kurs walut ustawiany jest zawsze przy uwzględnieniu aktualnej, korzystnej dla przedsiębiorcy wartości.

Aktywacja języków obcych i tłumaczenia

W Sellingo możesz ustawiać opisy produktów w różnych językach i liczyć na proste tłumaczenia. W ustawieniach wystarczy dodać język obcy, w jakim ma zostać przetłumaczony dany opis.

Wysyłka paczek o różnym gabarycie

W ustawieniach platformy Sellingo udaje się bez problemu dopasować wysyłkę towarów za granicę. Można uwzględnić wartość paczki, jej wagę czy wielkość oraz kraj wysyłki i kraj dostarczenia produktu. Cena zostanie automatycznie przeliczona po obowiązującym kursie waluty oraz zaktualizowana, biorąc pod uwagę cennik dostawcy.

Ustawianie cen – Integracja z marketplace transgranicznymi

Ponieważ Sellingo ustawia automatycznie kursy walut, tłumaczy opisy na różne języki, właściciel e-sklepu może zintegrować swoją ofertę, nie tylko proponując asortyment poprzez platformę sklepu online, ale wspierać sprzedaż również poprzez wystawienie produktów na międzynarodowych portalach sprzedażowych i aukcyjnych, typu e-bay. Dzięki temu z łatwością udaje się dotrzeć z propozycją sprzedażową do szerokiego grona potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie e-sklepu w różnych językach

Jeśli chcesz trafić ze swoją ofertą do różnych grup odbiorców na rynku międzynarodowym, musisz mieć świadomość, że działania marketingowe nie mogą być prowadzone jedynie lokalnie. Sellingo jest stosunkowo dobrze zoptymalizowane pod pozycjonowanie.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowo pozycjonowania w Polsce lub zagranicą – zapraszam serdecznie do kontaktu!.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj