Presta vs Sellingo

0
937
prestashop a sellingo

Chcesz prowadzić e-sklep, ale nie wiesz, które darmowe oprogramowanie wybrać? W czołówce liderów jest sklep internetowy Sellingo oraz PrestaShop. Poniżej znajdziesz zestawienie najważniejszych kryteriów, jakie warto brać pod uwagę przy wyborze oraz cechy charakterystyczne dla funkcji każdego z oprogramowań. Wybierz oprogramowanie, które będzie spełniać Twoje indywidualne preferencje i pozwoli Ci rozwinąć biznesowe skrzydła. Zachęcamy do lektury.

Obsługa sklepu

Techniczne aspekty obsługi e-sklepu to priorytet. Chodzi przecież o to, aby móc zminimalizować koszty oraz pracochłonność, dzięki czemu sprzedający może zająć się innymi sprawami prowadzonej działalności. Na prowadzenie w tym zakresie wysuwa się Sellingo.pl. W przypadku tej platformy generator sklepu jest automatyczny, ale jednak sprzedający może go dowolnie modyfikować, dzięki czemu dopasowuje go wedle indywidualnych preferencji. Co więcej, w przypadku platformy Sellingo panel administracyjny jest nie tylko znacznie bardziej estetyczny, ale też w pełni intuicyjny, przez co łatwy w obsłudze nawet dla początkujących w branży e-commerce.

Zarządzanie produktami

Zarówno Presta, jak i Sellingo charakteryzują się prostą i przejrzystą funkcją zarządzania produktami w sklepie. Sellingo automatycznie kategoryzuje produkty, można dobrać opisy, a nawet zdjęcia czy szatę graficzną z dostępnych szablonów. Co więcej, korzystając z platformy Sellingo.pl sprzedawać można nie tylko w sklepie www, ale poprzez zintegrowanie sprzedaży również na najpopularniejszych portalach aukcyjnych, jak Allegro czy eBay.

To jeszcze nie wszystko, ponieważ sprzedawcom oferowana jest komfortowa współpraca z hurtowniami na zasadzie dropshippingu. Dzięki temu udaje się podjąć współpracę z nawet kilkoma hurtowniami, a e-sklep nie potrzebuje magazynu, ponieważ towar bezpośrednio wysyłany jest od nich.

Funkcjonalność sklepu

Konfiguracji e-sklepów jest naprawdę wiele i można ustawiać je wedle własnych potrzeb. W przypadku Sellingo można to robić bez potrzeby zmieniania kodów, co jest znacznie prostsze.

Warto wspomnieć również o metodach płatności. W tym przypadku znowu to Sellingo wysuwa się na prowadzenie. Wszystko dlatego, że umożliwia prostą integrację z różnymi systemami płatności, co jest komfortowe dla potencjalnych klientów. Ci mogą również wybierać płatności na raty oraz opcję typu kup teraz, zapłać później. Dzięki temu e-sklep może zdobywać znacznie więcej lojalnych klientów.

Funkcjonalność sklepu www ma również znaczenie, patrząc na obsługę sprzedaży. Sellingo pozwala na automatyzację w zakresie aktualizacji informacji o stanach magazynowych, liczbie dostępnych produktów, a w zaawansowanej formie, nawet o miejscu, w jakim dany produkt znajduje się na magazynie. Dla samych klientów świetną opcją jest wyszukiwarka produktów w witrynie e-sklepu.

Jeśli planujesz prowadzenie sklepu online, wypróbuj platformę Sellingo całkowicie za darmo. Po okresie testowym zdecydujesz, czy chcesz wykupić abonament w wersji, którą dopasujesz do indywidualnych potrzeb swojego sklepu.

Sprawdź także nasz artykuł: Sellingo vs Prestashop – jakie oprogramowanie wybrać?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj