Z jednej strony branża modowa jest najprężniej rozwijającą się gałęzią e-commerce, a ubrania i buty sprzedają się w sieci najlepiej, z drugiej właściciele e-sklepów z tego rodzaju asortymentem mają niełatwe zadanie, aby generować zysk. Na tym rynku panuje ogromna konkurencja, do tego moda zmienia się niezwykle szybko i trzeba reagować na zawsze aktualne trendy. Jak prowadzić sklep internetowy z odzieżą, żeby biznes tego rodzaju był naprawdę opłacalny, a klienci wrzucali do zakupowego koszyka ubrania o coraz większej wartości? Szczegóły przedstawiamy poniżej.
Zwróć uwagę na rosnące wymagania klientów
Okazuje się, że sprzedaż ubrań w sieci generuje zysk nawet większy o 40%, niż w pozostałych branżach. Na taki mogą liczyć jednak e-sklepy, które dopasowują swoją ofertę do coraz większych wymagań swoich potencjalnych klientów. Rozpoczynając współpracę z Sellingo, możesz liczyć na:
- Panel dopasowany do charakterystyki sklepów odzieżowych
- Sprawny system wysyłek, reklamacji i zwrotów
- Automatyczne uzupełnianie stanów magazynowych oraz rozmiarówki
- Integrację z najpopularniejszym serwisem aukcyjnym i portalami społecznościowymi, jak Instagram
- Opcję newslettera
- Możliwość organizowania akcji promocyjnych, włączania opcji kodów rabatowych czy zniżek dla wybranych produktów.
To oczywiście tylko niektóre z możliwości, jakie daje Sellingo. Platforma odpowiada na wszelkie oczekiwania potencjalnych klientów. Czy wiesz, że przeciętny użytkownik sieci wymaga, aby e-sklep z ubraniami oferował szeroki asortyment, a każdy element garderoby mógł być klasyfikowany w odpowiednich kategoriach? Co więcej, klient sklepów online nie chce tracić czasu na szukanie konkretnego produktu, dlatego oczekuje, że dana witryna www udostępnia intuicyjną wyszukiwarkę. Ponadto, chce korzystać z ofert promocyjnych i znacznie chętniej kupuje ubrania w atrakcyjnej cenie.
Reklamuj swój e-sklep
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. W przypadku sklepów z ubraniami jest to jedyny sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. W obliczu tak ogromnej konkurencji i dostępu do ofert bez żadnych ograniczeń czasowych czy terytorialnych działania marketingowe są kluczowe. Te najskuteczniejsze dotyczą powiadomienia użytkowników sieci o niższych cenach, specjalnych promocjach czasowych, ofertach dnia albo kodach rabatowych na konkretne produkty. Sellingo oferuje wszystkie te opcje, a przyszły klient sklepu może być powiadamiany o specjalnych akcjach za pomocą newslettera. Informacja o nich może pojawiać się też jako wyróżnić na stronie głównej e-sklepu.
Zadbaj o estetykę sklepu online
Klient jest wzrokowcem, szczególnie ten, który interesuje się modą. Dla niego estetyka ma priorytetowe znaczenie. Aby zatrzymać go w witrynie i zachęcić do poznania szerokiej oferty i całego asortymentu, a później do wrzucenia poszczególnych ubrań do zakupowego koszyka i finalizacji zamówienia, sklep online z odzieżą musi być fashion. Sellingo oferuje duży wybór różnych szat graficznych sklepu i skórek, które idealnie oddają charakter branży modowej. Można je wybierać dowolnie w ramach nabytego abonamentu.