Sama witryna internetowa e-sklepu może nie być już wystarczająca, aby móc generować wysokie zyski. Właściciele sklepów online w obliczu ogromnej konkurencji w branży e-commerce muszą nierzadko szukać nowych kanałów dystrybucji. Przydatne jest również rozszerzenie asortymentu, ponieważ bogata oferta sklepu online wzbudza zainteresowanie znacznie większej liczby potencjalnych klientów. Co jednak zrobić, jeśli właściciel sklepu w sieci nie chce lub nie może zainwestować w zakup towarów w ilości hurtowej? Świetnym rozwiązaniem może być dropshipping i platforma sklepowa Sellingo właśnie taką opcję oferuje. Dowiedz się na ten temat więcej.
Co to jest dropshipping?
Integracja z hurtowniami, właśnie tak w dużym skrócie można wyjaśnić współpracę na zasadach dropshippingu. To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich e-sklepów, które chcą rozwinąć swoją ofertę, ale nie mają wystarczających warunków magazynowych bądź finansowych.
Sellingo udostępnia możliwość współpracy z hurtowniami, dzięki czemu e-sklep może powiększać swój asortyment, ale to hurtownia zajmuje się magazynowaniem towaru oraz wysyłką zamówionych produktów do klienta. Sklep online jest w tym przypadku jedynie pośrednikiem, który zarabia na narzuconej marży.
Jak działa integracja z hurtowniami w Sellingo?
Propozycja współpracy z wybranymi hurtowniami, dzięki platformie Sellingo jest naprawdę korzystna. Cały system jest zintegrowany, a wiele procesów jest wręcz automatycznych. Integracja może przebiegać z aż 180 hurtowniami z różnorodną ofertą. Co więcej, oferty mogą być wystawiane automatycznie, pewna jest również synchronizacja w zakresie stanów magazynowych oraz cen. Tutaj nie ma mowy o najmniejszych pomyłkach w zamówieniach czy ich wysyłce, a jednak zaangażowanie samego e-sklepu jest właściwie minimalne.
Chcesz wypróbować integrację z wybranymi hurtowniami? W Sellingo możesz to zrobić zupełnie za darmo przez okres 30 dni. Sprawdź, o ile wzrosną Twoje dochody, kiedy rozszerzysz swoją ofertę.
Najważniejsze opcje w ramach integracji z hurtowniami
Na co możesz liczyć, rozwijając swoją działalność w internecie poprzez współpracę z hurtowniami o różnorodnym asortymencie? Przede wszystkim zwracaj uwagę na rozwiązania, które są automatyczne i wyręczą Cię od zajmowania się licznymi procesami.
Znaczenie ma między innymi synchronizacja produktów. Sellasist samodzielnie pobierze kategorie produktów i uzupełni w nich towar. Co więcej, to narzędzie na bieżąco będzie aktualizować stany magazynowe i to pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży. Dzięki temu nie sprzedaż zainteresowanym towaru, który fizycznie już został wykupiony. Sellasist będzie też aktualizował dane o stanach magazynowych, a w razie wyczerpania ich dostępności, uzupełniał zapasy.
Integracja z hurtowniami daje Ci też możliwość zarządzania ceną, narzucaną marżą oraz kompleksowymi procesami w ramach zamówień. Otrzymasz raport z zamówieniami, statusem płatności czy wysyłką towaru, a automatyczne importowanie takich danych zaoszczędzi mnóstwo Twojego czasu.