wtorek, 30 maja, 2023
17.4 C
Warszawa

Integracja z hurtowniami — dropshipping w najlepszym wydaniu

Sama witryna internetowa e-sklepu może nie być już wystarczająca, aby móc generować wysokie zyski. Właściciele sklepów online w obliczu ogromnej konkurencji w branży e-commerce muszą nierzadko szukać nowych kanałów dystrybucji. Przydatne jest również rozszerzenie asortymentu, ponieważ bogata oferta sklepu online wzbudza zainteresowanie znacznie większej liczby potencjalnych klientów. Co jednak zrobić, jeśli właściciel sklepu w sieci nie chce lub nie może zainwestować w zakup towarów w ilości hurtowej? Świetnym rozwiązaniem może być dropshipping i platforma sklepowa Sellingo właśnie taką opcję oferuje. Dowiedz się na ten temat więcej.

 

Co to jest dropshipping?

Integracja z hurtowniami, właśnie tak w dużym skrócie można wyjaśnić współpracę na zasadach dropshippingu. To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich e-sklepów, które chcą rozwinąć swoją ofertę, ale nie mają wystarczających warunków magazynowych bądź finansowych.

Sellingo udostępnia możliwość współpracy z hurtowniami, dzięki czemu e-sklep może powiększać swój asortyment, ale to hurtownia zajmuje się magazynowaniem towaru oraz wysyłką zamówionych produktów do klienta. Sklep online jest w tym przypadku jedynie pośrednikiem, który zarabia na narzuconej marży.

 

Jak działa integracja z hurtowniami w Sellingo?

Propozycja współpracy z wybranymi hurtowniami, dzięki platformie Sellingo jest naprawdę korzystna. Cały system jest zintegrowany, a wiele procesów jest wręcz automatycznych. Integracja może przebiegać z aż 180 hurtowniami z różnorodną ofertą. Co więcej, oferty mogą być wystawiane automatycznie, pewna jest również synchronizacja w zakresie stanów magazynowych oraz cen. Tutaj nie ma mowy o najmniejszych pomyłkach w zamówieniach czy ich wysyłce, a jednak zaangażowanie samego e-sklepu jest właściwie minimalne.

Chcesz wypróbować integrację z wybranymi hurtowniami? W Sellingo możesz to zrobić zupełnie za darmo przez okres 30 dni. Sprawdź, o ile wzrosną Twoje dochody, kiedy rozszerzysz swoją ofertę.

 

Najważniejsze opcje w ramach integracji z hurtowniami

Na co możesz liczyć, rozwijając swoją działalność w internecie poprzez współpracę z hurtowniami o różnorodnym asortymencie? Przede wszystkim zwracaj uwagę na rozwiązania, które są automatyczne i wyręczą Cię od zajmowania się licznymi procesami.

Znaczenie ma między innymi synchronizacja produktów. Sellasist samodzielnie pobierze kategorie produktów i uzupełni w nich towar. Co więcej, to narzędzie na bieżąco będzie aktualizować stany magazynowe i to pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży. Dzięki temu nie sprzedaż zainteresowanym towaru, który fizycznie już został wykupiony. Sellasist będzie też aktualizował dane o stanach magazynowych, a w razie wyczerpania ich dostępności, uzupełniał zapasy.

Integracja z hurtowniami daje Ci też możliwość zarządzania ceną, narzucaną marżą oraz kompleksowymi procesami w ramach zamówień. Otrzymasz raport z zamówieniami, statusem płatności czy wysyłką towaru, a automatyczne importowanie takich danych zaoszczędzi mnóstwo Twojego czasu.

Related Articles

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!

Znajdziesz nas także tutaj:

174FaniLubię
0SubskrybującySubskrybuj
- Advertisement -

Latest Articles