Integracja Apaczka z Sellingo

0
1099
integracja sellingo apaczka

Operator logistyczny Apaczka oferuje możliwość korzystania z usług różnych firm kurierskich. Dzięki temu klient może wybrać dostawę zamówienia pod wskazany adres wedle indywidualnych preferencji, najczęściej uwzględniając koszty usług przewoźnika czy czas dostarczenia paczki. Sprawdź, jak zintegrować opcję Apaczka z platformą sklepową Sellingo? Musisz wiedzieć, że bez problemu możesz wdrożyć ten system nie tylko w e-sklepie na stronie www, ale również w różnych kanałach sprzedażowych, w tym w sprzedaży na Allegro, eBay czy Arena. Dowiedz się więcej już teraz.

Jak uruchomić integrację Apaczka z Sellingo?

Zaloguj się w panelu administracyjnym e-sklepu na Sellingo.pl, a następnie przejdź do zakładki “Funkcje eksperymentalne” i włącz integrację Apaczka. Kolejnym krokiem jest przejście do Metod Dostawy. Właśnie na tym etapu wybierzesz różne opcje dostaw, wedle indywidualnych preferencji Twojego sklepu online, trendów rynkowych czy wymagań potencjalnych klientów.

Formularz metod dostawy

W panelu administracyjnym możesz wypełnić formularz metod dostawy, aby jeszcze lepiej dopasować je do swojej sprzedaży. Wybierzesz nazwę, kolor szaty graficznej, skonfigurujesz treść wiadomości, jaka jest wysyłana do klienta, który złożył zamówienie. Co więcej, w formularzu ustalisz ceny poszczególnych przesyłek, uwzględniając wielkość czy wagę paczki. Możesz również ustawić opcję darmowej przesyłki, na przykład dla zamówień od określonej kwoty. Później zaznaczasz dostępne w Twoim e-sklepie metody płatności.
Jeśli dopasujesz opcje Apaczka odpowiednio, korzystanie z tego narzędzia będzie naprawdę intuicyjne, łatwe i szybkie.

Dlaczego warto zintegrować sklep w Sellingo z Apaczka?

Zalet integracji systemu Apaczka w sklepie internetowym jest wiele. Przede wszystkim dajesz wybór swoim klientom, którzy mogą dopasowywać formę dostarczania zamówień wedle własnych potrzeb. Korzystając z opcji Apaczka Twój e-sklep będzie nowoczesny, podążający zgodnie z trendami, odpowiadający na potrzeby potencjalnych klientów.
W ramach zalet można mówić także o całym worku korzyści na e-sklepu. Minimalizujesz koszty, usprawniasz system odbioru i dostaw paczek, dopasowujesz współpracę z firmami kurierskimi do własnych potrzeb i możliwości. Możesz wybrać przewoźników, którzy cieszą się renomą i nieposzlakowaną opinią. Wszystko to będzie wpływać na komfortowe prowadzenie biznesu i generowanie jeszcze większych zysków. Korzystając ze sprawdzonego operatora logistycznego, który na rynku działa od ponad 10 lat, rozwijasz swoją firmę i korzystnie wpływasz na wizerunek e-sklepu. Nie ma wątpliwości, że ten krok pozwala Ci prześcigać konkurencję i zdobywać uznanie lojalnych klientów, którzy chętnie będą składać kolejne zamówienia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj