E-commerce jako uzupełnienie tradycyjnej działalności gospodarczej

0
1053
sklep internetowy i sklep stacjonarny

E-commerce, czyli handel elektroniczny cieszy się dzisiaj ogromną popularnością. Niemały wpływ na zmianę tendencji zakupowych ostatecznych konsumentów miała pandemia koronawirusa. Rządowe obostrzenia sprawiły, że dostępność różnego rodzaju produktów i usług w handlowych punkach stacjonarnych była mocno ograniczona, przez co niejednokrotnie jedyną możliwością realizacji nabywania dóbr były zakupy online. Dzisiaj ponad 70% użytkowników sieci potwierdza, że przynajmniej raz w miesiącu składa zamówienie w e-sklepach. E-commerce może być ratunkiem dla Twojego biznesu lub sposobem, dzięki któremu dotrzesz ze swoją ofertą do znacznie szerszej grupy odbiorców i zaczniesz generować jeszcze większe zyski.

Dlaczego warto rozszerzyć działalność handlową na tę w sieci?

Nieograniczona ilościowo oferta, możliwość realizacji zakupów w dowolnym czasie i bez względu na lokalizację, minimalne koszty prowadzonej działalności za pośrednictwem internetu, możliwość wdrożenia różnych kanałów dystrybucji, to tylko niektóre z zalet funkcjonowania sklepu online. Nie ma wątpliwości, że firmy, które nie tylko chcą się rozwijać, ale i w ogóle przetrwać na rynku, muszą skupić się na swojej działalności w sieci. Okazuje się, że e-commerce wypiera handel stacjonarny, a ten powoli odchodzi już do lamusa. Weź pod uwagę, że dzisiaj potencjalny klient jest coraz bardziej świadomy, nowoczesny oraz wymagający. Chce korzystać z dogodnych form zakupów, a te bardzo często są realizowane bez konieczności wychodzenia z domu. Co więcej, nie musisz już działać tylko na rynku lokalnym, Twoje produkty bądź usługi mogą trafić na rynek krajowy, a nawet międzynarodowy i docierać do klientów z najbardziej odległych zakątków świata.

E-commerce – metoda na tani i wygodny biznes

Nie musisz ponosić kosztów z tytułu wynajmu stacjonarnego punktu sprzedaży ani magazynu. Nie musisz też zatrudniać dodatkowych pracowników do obsługi klienta. Z powodzeniem możesz zaś rozszerzać oferowany asortyment, a im większa będzie Twoja oferta, tym szansa na pozyskanie zainteresowania klientów wzrasta.

Ponadto możesz prowadzić zintegrowany z działalnością stacjonarną e-sklep i to zupełnie za darmo, a nowy kanał sprzedażowy będzie obsługiwany wręcz automatycznie, dzięki czemu nie będzie wymagać od Ciebie większego zaangażowania, nakładów czasu ani pracy. Wystarczy, że sklep online założysz korzystając z dedykowanej platformy sprzedażowej Sellingo. Dzięki niej zarządzanie produktami, cenami, kontaktem z klientem czy wysyłkami staje się naprawdę proste.

Sellingo daje Ci szansę na generowanie jeszcze większych dochodów w całkowicie nowym wymiarze. Skorzystaj z opcji dropshippingu i współpracuj z hurtowniami, które zajmą się wysyłką towaru. Ty będziesz działać jedynie jako pośrednik, narzucając swoją marżę, która stanie się czystym zyskiem.

Jak widać, możliwości prowadzenia biznesu w sieci jest wiele i jak najbardziej warto je wykorzystywać, aby działalność gospodarcza była nowoczesna i zgodna z potrzebami współczesnych klientów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj