czwartek, 2 lutego, 2023
3 C
Warszawa

Dzień Darmowej Dostawy 2014 – już 2 grudnia!

Tak jak od 2009 roku, corocznie przed Mikołajkami jest organizowany Dzień Darmowej Dostawy (skrót DDD).
Jest to akcja której organizatorem jest ekomercyjnie.pl, i która to z roku na rok zdobywa coraz większą popularność. Liczby mówią same za siebie: w 2010 roku w akcji udział brało około 1000 sklepów, a w 2013 roku już około 2450!
Jest to 2450 wystawców, do których oferty sklepowej zostało wykonanych blisko 3 miliony przekierowań ze strony dziendarmowejdostawy.pl

W 2014 roku akcja Dnia Darmowej Dostawy została wyznaczona na 2 grudnia.
W tym też dniu każdy sklep który jest uczestnikiem akcji, wprowadza na swoim sklepie darmowy koszt dostawy.

Co zrobić aby wziąć udział w akcji?

Przede wszystkim, należy wejść na stronę: http://dziendarmowejdostawy.pl
Następnie klikamy w: “Zgłoś sklep

Wprowadzamy podstawowe dane takie jak:
logotyp sklepu

  • nazwa sklepu;
  • link do sklepu;
  • opis sklepu;
  • kategorię w jakiej nasz sklep ma się wyświetlać (do wyboru mamy: AGD i RTV, Bielizna, Biuro i firma, Biżuteria, Broń i militaria, Delikatesy, Dla dzieci, Dla koneserów, Dom i ogród, Erotyka, Fotografia, Gry i konsole, Hobby, Komputery, Książki i komiksy, Motoryzacja, Multimedia, Muzyka i instrumenty, Obuwie, Odzież i dodatki, Pozostałe, Prezenty, Przemysł, Sport, Telefony i akcesoria, Turystyka, Uroda i zdrowie, Zabawki, Zegarki, Zoologia);
  • wprowadzamy tagi dla naszego sklepu;
  • określamy dostępne formy dostawy;
  • określamy sposoby płatności;
  • odpowiadamy na 3 statystyczne pytania;
  • podajemy dane teleadresowe;
  • Akceptujemy regulamin akcji i gotowe.

Co zgodnie z regulaminem mamy obowiązek zrobić?
Przede wszystkim są to 2 kwestie:
1) W dniu 2 grudnia, od godziny 00.01 do 23.59 wszystkie formy dostawy w naszym sklepie będą darmowe.
2) w terminie 30 listopada – 2 grudnia wysłać mailing do zarejestrowanych użytkowników sklepu o przeprowadzanej w dniu 2 grudnia Akcji Dnia Darmowej Dostawy

Ponadto, zobowiązujemy się do nie podnoszenia cen sprzedawanych produktów o wartość przesyłki od dnia zakwalifikowania się do akcji do dnia 2 grudnia 2014.
Poza obowiązkami, mamy oczywiście pewne prawa 🙂 między innymi:
1) możemy ustalić wartość minimalnego zamówienia na 20 zł brutto
2) możemy uzależnić realizacje zamówienia w ramach Akcji DDD od tego czy Klient zarejestruje się w naszym sklepie.
3) możemy posługiwać się nazwą i logiem Akcji DDD do celów promocyjnych.
Materiały dostępne są tutaj:
http://www.dziendarmowejdostawy.pl/materialy-promujace-ddd2014/

Po wysłaniu naszego zgłoszenia, zazwyczaj najpóźniej w przeciągu 48 godzin, zostajemy uczestnikami Akcji i nasze logo sklepu pojawia się w wybranej przez nas kategorii. nie ma tutaj znaczenia termin zgłoszenia, gdyż loga sklepów pojawiaja się w losowej kolejności przy każdym odświeżeniu strony.

Warto nadmienić także, iż organizator, wprowadził także tak zwane uczestnictwo VIP (premiowane).
Koszt takiej usługi to 499 zł.
W ramach premiowanego uczestnictwa otrzymujemy wyróżnienie naszego sklepu ponad listą pozostałych w boxie: “Wyróżnione sklepy w kategorii X”
Oraz, wyróżnione sklepy mają możliwość wyświetlania się w dwóch różnych kategoriach podczas Akcji DDD.

DDD-20140_VIP

Czy na Dniu Darmowej Dostawy można zarobić? Z mojego doświadczenia wynika, że jak najbardziej. Ilość zamówień wzrasta kilkakrotnie, jeżeli tylko marża nasza jest na odpowiednim poziomie względem kosztów realizacji zamówień – jest to bardzo dobry start przed świętami 🙂

W tym roku nie pokusiłem się na premiowane uczestnictwo. Po zakończeniu Akcji DDD, postaram się opublikować raport z informacjami jak moje sklepy poradziły sobie ze sprzedażą w tym dniu oraz czy sam udział był dla mnie opłacalny.

Related Articles

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!

Znajdziesz nas także tutaj:

174FaniLubię
0SubskrybującySubskrybuj
- Advertisement -

Latest Articles