Dlaczego warto sprzedawać przez internet?

0
1276
automatyzacja procesów sprzedażowych

Czy wiesz, że regularne zakupy online realizuje już ponad 70% użytkowników sieci? Okazuje się, że internet stanowi doskonałe źródło komunikacji i medium, które pozwala prowadzić intratną działalność biznesową. Co ważne, zmiana tendencji zakupowych Polaków sprawia, że e-sklepy poważnie konkurują ze stacjonarnymi punktami handlowymi i wydaje się, że coraz częściej z nimi wygrywają. Jeśli jeszcze zastanawiasz się, czy na pewno warto otworzyć e-sklep, przeczytaj koniecznie ten tekst i przekonaj się, jak istotne w dzisiejszych czasach są nowoczesne technologie i innowacyjne możliwości sprzedaży.

Polacy wolą kupować przez internet

Jeszcze do niedawna w internecie kupowano produkty, które w Polsce nie były dostępne albo dostęp do nich był znacznie ograniczony. Sugerowano się też niższą ceną, dlatego chętnie dokonywano zamówień na przykład sprzętów elektronicznych.

Zmiany w postrzeganiu sieci jako doskonałego źródła komunikacji pomiędzy sklepem a klientami oraz idealnego punktu sprzedaży bez konieczności wychodzenia z domu, dostrzeżono silnie w czasie pandemii koronawirusa, kiedy dostęp do szerokiego asortymentu z różnych branż stał się mocno ograniczony. Dzisiaj online można zamawiać dosłownie wszystko, w tym żywność, a nawet leki. Większość Polaków przyznaje zresztą, że nowe nawyki są już tak utrwalone, że regularne zakupy w sieci realizowane są przynajmniej raz w miesiącu.

Zakupy online są wygodne, można je robić w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu. E-sklepy oferują błyskawiczną dostawę pod wskazany adres, nierzadko zamówienie wysyłane jest bezpłatnie, zawsze z możliwością zwrotu w razie takiej konieczności. Co więcej, użytkownicy sieci mogą liczyć na atrakcyjne ceny, znacznie częściej organizowane promocje cenowe i specjalne rabaty, przy czym jakość oferowanych produktów pozostaje wciąż na wysokim poziomie.

Dlaczego warto otworzyć e-sklep?

Branża e-commerce przeżywa wzmożony rozwój, a eksperci potwierdzają, że jakościowa sprzedaż przenosi się właśnie do sieci. Dowodem na to są licznie zamykane galerie handlowe. Polacy nie chcą już tracić czasu na stanie w długich kolejkach do kas, wolą robić zakupy, siedząc wygodnie w fotelu.

Przedsiębiorcy powinni spełniać oczekiwania swoich potencjalnych klientów, a ci ewidentnie chcą korzystać z innowacyjnych rozwiązań. Nie da się też ukryć, że prowadzenie e-sklepu jest też znacznie łatwiejsze i może generować większe zyski, aniżeli punkt stacjonarny.

Przykładem dobrej platformy sprzedażowej jest Sellingo. Wystarczy zarejestrować konto, aby założyć łatwy w obsłudze, ładny sklep online. Sellingo oferuje gotowe, responsywne szablony sklepu, które można swobodnie modyfikować – zmieniać układ, kolorystykę oraz wygląd elementów sklepu. Do wyboru jest uniwersalna skórka Pure i Harmony, oraz dedykowana branży modowej – Modimo i branży meblarskiej – Patio. W przygotowaniu jest również szablon przystosowany do potrzeb sklepów z zabawkami i elektroniką. Sellingo oferuje sklepy dobrze zoptymalizowane pod wyszukiwarkę Google, oznacza to, że administrator w prosty sposób może dodać znaczniki meta tittle, description i meta tagi zarówno strony, jak i kategorii czy produktów, sklep działa szybko, stabilnie, a generowane linki są czytelne. Sellingo daje swoim klientom możliwość korzystania z najnowocześniejszych wtyczek, posiada moduł do tworzenia bloga, a w pakietach płatnych przysługuje bezpłatny certyfikat SSL wraz z jego instalacją. Co więcej, wybierając Sellingo przedsiębiorca nie musi inwestować w e-sklep. Może podjąć współpracę z hurtowniami i działać na zasadzie pośrednictwa bez konieczności nabywania towaru.

Trzeba też potwierdzić, że sklep online generuje znacznie mniejsze koszty, niż sklep stacjonarny. Odchodzą opłaty z tytułu wynajmu powierzchni handlowej i zatrudniania personelu do obsługi sklepu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj