wtorek, 28 czerwca, 2022
20.6 C
Warszawa

Dlaczego warto sprzedawać przez internet?

Czy wiesz, że regularne zakupy online realizuje już ponad 70% użytkowników sieci? Okazuje się, że internet stanowi doskonałe źródło komunikacji i medium, które pozwala prowadzić intratną działalność biznesową. Co ważne, zmiana tendencji zakupowych Polaków sprawia, że e-sklepy poważnie konkurują ze stacjonarnymi punktami handlowymi i wydaje się, że coraz częściej z nimi wygrywają. Jeśli jeszcze zastanawiasz się, czy na pewno warto otworzyć e-sklep, przeczytaj koniecznie ten tekst i przekonaj się, jak istotne w dzisiejszych czasach są nowoczesne technologie i innowacyjne możliwości sprzedaży.

Polacy wolą kupować przez internet

Jeszcze do niedawna w internecie kupowano produkty, które w Polsce nie były dostępne albo dostęp do nich był znacznie ograniczony. Sugerowano się też niższą ceną, dlatego chętnie dokonywano zamówień na przykład sprzętów elektronicznych.

Zmiany w postrzeganiu sieci jako doskonałego źródła komunikacji pomiędzy sklepem a klientami oraz idealnego punktu sprzedaży bez konieczności wychodzenia z domu, dostrzeżono silnie w czasie pandemii koronawirusa, kiedy dostęp do szerokiego asortymentu z różnych branż stał się mocno ograniczony. Dzisiaj online można zamawiać dosłownie wszystko, w tym żywność, a nawet leki. Większość Polaków przyznaje zresztą, że nowe nawyki są już tak utrwalone, że regularne zakup w sieci realizowane są przynajmniej raz w miesiącu.

Zakupy online są wygodne, można je robić w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu. E-sklepy oferują błyskawiczną dostawę pod wskazany adres, nierzadko zamówienie wysyłane jest bezpłatnie, zawsze z możliwością zwrotu w razie takiej konieczności. Co więcej, użytkownicy sieci mogą liczyć na atrakcyjne ceny, znacznie częściej organizowane promocje cenowe i specjalne rabaty, przy czym jakość oferowanych produktów pozostaje wciąż doskonała.

 

Dlaczego warto otworzyć e-sklep?

Branża e-commerce przeżywa wzmożony rozwój, a eksperci potwierdzają, że jakościowa sprzedaż przenosi się właśnie do sieci. Dowodem na to są licznie zamykane galerie handlowe. Polacy nie chcą już tracić czasu na stanie w długich kolejkach do kas, wolą robić zakupy, siedząc wygodnie w fotelu.

Przedsiębiorcy powinni spełniać oczekiwania swoich potencjalnych klientów, a ci ewidentnie chcą korzystać z innowacyjnych rozwiązań. Nie da się też ukryć, że prowadzenie e-sklepu jest też znacznie łatwiejsze i może generować większe zyski, aniżeli punkt stacjonarny.

Przykładem dobrej platformy sprzedażowej jest Sellingo. Wystarczy wybrać szablon, aby założyć prosty sklep online. Sellingo odpowiada również za jego promocję w sieci, działania marketingowe i daje swoim klientom możliwość korzystania z najnowocześniejszych wtyczek. Co więcej, wybierając Sellingo, przedsiębiorca nie musi inwestować w e-sklep. Może podjąć współpracę z hurtowniami i działać na zasadzie pośrednictwa bez konieczności nabywania towaru.

Trzeba też potwierdzić, że sklep online generuje znacznie mniejsze koszty, niż sklep stacjonarny. Odchodzą opłaty z tytułu wynajmu powierzchni handlowej i zatrudniania personelu do obsługi sklepu.

Related Articles

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Znajdziesz nas także tutaj:

174FaniLubię
0SubskrybującySubskrybuj
- Advertisement -

Latest Articles