Dlaczego firmy inwestują w kalendarze trójdzielne? 8 głównych przewag tego gadżetu

0
1903
kalendarz trójdzielny

Coraz więcej firm odkrywa potencjał reklamowy, który skrywają kalendarze trójdzielne. Przedstawiamy 8 głównych korzyści z inwestycji w tego rodzaju materiał marketingowy.

 

1. Budowa pozytywnego wizerunku

Kalendarz trójdzielny to idealny prezent dla kontrahenta, kiedy zależy nam na budowaniu dobrych relacji. Nawet tak drobny gadżet sprawi, że osoba, która go otrzymuje, poczuje się doceniona, a co za tym idzie, będzie patrzyła na współpracę jeszcze przychylniejszym okiem.

2. Praktyczność

W przeciwieństwie do magnesu lodówkowego, czy sztampowego długopisu mamy pewność, że nasz gadżet będzie praktycznie wykorzystywany przez długi czas, a w związku z tym logotyp będzie skutecznie oddziaływał na odbiorców. Funkcjonalność kalendarza może zostać pozytywnie odebrana przez jego użytkowników, co również wzmocni pozycję naszej marki w ich oczach.

3. Reklama przez cały rok

Ze względu na swoje przeznaczenie kalendarz z naszą reklamą będzie spełniał swoją funkcję przez cały rok. To znacznie zwiększa szansę na to, że odbiorcy będą interesować się nami, kiedy np. sprawdzając datę, zwrócą uwagę, że nasza firma może zrealizować ich potrzebę.

4. Widoczność dla szerokiej grupy odbiorców

Funkcjonalność kalendarza sprawia, że otrzymujemy niemal 100% pewności, że zawiśnie on w biurze kontrahenta. Co za tym idzie, nasza reklama będzie widoczna nie tylko dla niego, ale również jego współpracowników oraz Klientów, co znacznie poszerza grupę odbiorców.

5. Powierzchnia

Kalendarz trójdzielny różni się od jego mniejszych odpowiedników rozmiarem, co skutkuje większą ilością miejsca do zagospodarowania na nasz logotyp, hasło, czy zdjęcie obrazujące produkt lub usługę. Większe gabaryty to większa szansa na dostrzeżenie naszej reklamy.

6. Estetyka

Dobre drukarnie oferują kalendarze trójdzielne w szerokiej gamie rodzajów wyglądu, kolorów i wykończenia. Daje, to możliwość zaaranżowania estetyki tego gadżetu, tak by pasował do naszej identyfikacji wizualnej i był spójny z pozostałymi materiałami promocyjnymi.

7. Jeśli potrzebujesz gadżetu „na wczoraj”

Za kilka dni masz spotkanie z kontrahentem, ale nie masz firmowego upominku, którym mógłbyś go obdarować? Żaden problem! Niektóre drukarnie oferują wydruk niewielkiego nakładu kalendarzy trójdzielnych nawet w przeciągu 5 dni!

8. Oszczędność

Nie oszukujmy się, jeśli potrzebujesz gadżetu, który będziesz rozdawać w dużej liczbie, istotnym jest, by jego cena była możliwie jak najniższa przy zachowaniu dobrej jakości. Kalendarz trójdzielny należy, do grupy najbardziej przystępnych cenowo materiałów marketingowych do druku. Decydując się na wydruk kilkudziesięciu egzemplarzy, zapłacisz jedynie kilkaset złotych, co wydaje się relatywnie niewielkim kosztem, biorąc pod uwagę fakt, że jest to reklama oddziaływująca na szeroką grupę odbiorców przez cały rok.

Podsumowanie

Przy uwzględnianiu wymienionych plusów kalendarza trójdzielnego, jako reklamy zrozumiałym wydaje się fakt, że coraz więcej firm decyduje się na inwestowanie w ten rodzaj gadżetu. Jeśli chcesz, więc uzyskać wizerunek profesjonalisty, który może pochwalić się estetycznymi materiałami marketingowymi dobrej jakości, to z pewnością powinieneś zastanowić się nad taką formą promocji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj