wtorek, 30 maja, 2023
17.4 C
Warszawa

Czy Twój sklep internetowy jest gotowy na święta? Te wskazówki mogą Ci w tym pomóc!

Zbliża się sezon świąteczny i jako właściciel sklepu e-Commerce powinieneś się na to przygotować. Jest to jedyna pora roku, kiedy Twój sklep może osiągnąć nawet 40-50% rocznej sprzedaży. Możesz poczuć napięcie w powietrzu i stres na ulicach, w sklepach, a przede wszystkim na swojej platformie e-Commerce.

Sklep gotowy na święta – czyli jaki?

Ludzie chcą zaskoczyć swoje rodziny i cieszyć się magą świąt. Jednak wielu nie ma pojęcia, co kupić lub po prostu nie ma czasu na zakupy. To okazja dla Ciebie i Twojego sklepu internetowego, aby uszczęśliwić Twoich klientów. Musisz sprawić, by wszystko było dla nich łatwe i dostępne – od pomysłów na prezenty po elementy takie jak:

  • szybka wysyłka,
  • bezproblemowe zwroty,
  • intuicyjnie zaprojektowana strona internetowa,
  • wiele innych!

Zainspirowani możliwościami sklepów na oprogramowaniu Sellingo.pl w tym artykule przyjrzymy się kilku wskazówkom, które pomogą Ci zmienić Twój sklep e-Commerce w warsztat Świętego Mikołaja.

Przygotuj świąteczny plan sprzedaży

Zacznij od podstaw – potrzebujesz mocnego planu sprzedaży. Z góry określ swoje cele na okres świąteczny. Święta to najlepszy czas na przyciągnięcie nowych klientów do Twojej witryny i przekierowanie starych.

Musisz zdecydować się na:

  • pakiety prezentowe,
  • specjalne promocje.

Zaplanuj niezbędne zmiany, które musisz wprowadzić w projekcie swojej platformy. Nie zapomnij też o strategii marketingowej.

Udekoruj swój sklep w świątecznym stylu

Odpowiednio udekoruj stronę główną swojej witryny. Nie musisz przeprojektowywać całej witryny. Często wystarczy dodać „skórkę” do głównych sekcji i stron. Wybierz fajny świąteczny motyw i bądź tak kreatywny, jak tylko możesz. Możesz też ustawić minutnik odliczający dni do świąt. Ta sztuczka przypomina skutecznie osobom odwiedzającym stronę, że zbliżają się święta i klienci muszą jak najszybciej dokonać zakupów, a także – wprawia ich w świąteczny nastrój.

Zaplanuj promocje świąteczne

Jakie są Twoje najlepiej sprzedające się produkty? Zrobić rozeznanie. Dowiedz się, które produkty lub usługi cieszyły się największą popularnością w miesiącach poprzedzających święta. Następnie zdecyduj, które przedmioty chcesz wystawić na sprzedaż, wyróżnij je i ułatw klientom ich zlokalizowanie.

Zaproponuj karty podarunkowe – to ratunek dla osób, które nie wiedzą, co kupić. Dodatkowym bonusem jest to, że nowi klienci mogą odwiedzać Twoją witrynę, aby skorzystać ze swoich kart podarunkowych.

Pamiętaj o remarketingu!

Prawdopodobnie jakiś czas temu widziałeś idealne prezenty dla niektórych znajomych i rodziny podczas przeglądania. Prawdopodobnie nawet dodałeś je do zakładek lub dodałeś do ulubionych, dzięki czemu możesz je kupić później – gdy zbliża się sezon świąteczny. To samo robią Twoi użytkownicy.

Oczywiście – jak to zwykle bywa, nikt nie sprawdza zapisanych rzeczy w swojej przeglądarce czy Instagramie. Właśnie dlatego istnieje remarketing. Nazywany również „retargetingiem”, jest to strategia marketingowa, w której kierujesz reklamy do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę i weszli z nią w interakcję. Remarketing to świetny sposób na przypomnienie ludziom o Twoim sklepie i dotarcie do potencjalnych, już „wygrzanych” klientów.

Related Articles

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!

Znajdziesz nas także tutaj:

174FaniLubię
0SubskrybującySubskrybuj
- Advertisement -

Latest Articles