Black Friday, czyli coroczne święto e-commerce to wielka gratka zarówno dla sprzedawców, jak i konsumentów. Ci pierwsi odnotowują tego dnia szczyty sprzedaży, a drudzy – mają szansę załapać się na najlepsze promocje. W Sellingo nie mogło zabraknąć sposobu na wspólne świętowanie tej okazji – jeden z topowych dostawców oprogramowania e-commerce zadbał o bardzo interesującą promocję dla swoich klientów. Wejdźmy w szczegóły!
Dwa miesiące abonamentu w prezencie i inne niespodzianki – czym zaskakuje Sellingo.pl na Black Friday 2022?
Black Friday w Sellingo, to liczne promocje i atrakcje – wśród których ta zapewniająca dwa miesiące abonamentu gratis jest jedną z najbardziej kuszących. Dla klientów przedłużających abonament Sellingo w dniach 18-28 listopada 2022 jest to niezwykle interesująca propozycja.
Co zyskujesz przedłużając swój abonament Sellingo 18-28.11?
- dodatkowy miesiąc gratis do abonamentu
- równowartość abonamentu w postaci doładowania do portfela Twojego konta
Więcej szczegółów na temat tej niezwykle ciekawej propozycji można znaleźć sprawdzając szczegóły dostępne w linku do regulaminu tutaj.
Postaw na Sellingo i bądź przygotowany do e-handlu nie tylko w Black Friday!
Każdy przedsiębiorca działający w e-commerce chce jednego: sklepu, który będzie zarabiać i okazuje się, że Sellingo.pl ma wszystko co potrzebne, aby to życzenie stało się faktem. Co więcej, nie trzeba kupować „kota w worku” – decydując się na oprogramowanie Sellingo, gdyż na start firma daje aż 30 dni testów sklepu, be zobowiązań co do dalszej współpracy.
Czym jeszcze wyróżnia się Sellingo na tle innych propozycji dla e-sprzedawców?
- wsparcie techniczne i indywidualne wdrożenia,
- dedykowane dla sklepu banery graficzne,
- wsparcie dla SEO podczas migracji,
- profesjonalny wygląd sklepu.
Decydując się na współpracę z Sellingo ma się też dostęp do wyjątkowo atrakcyjnych cen netto za przesyłki, co jak wiadomo ma niezwykle ważne znaczenie w dzisiejszym świecie handlu internetowego. Jeśli chodzi o płatności BLIK i przelewy, na pewno każdego właściciela sklepu osadzonego na oprogramowaniu Sellingo ucieszy fakt, że prowizja nie przekracza 1% transakcji.
Co jeszcze interesującego ma do zaproponowania Sellingo?
Propozycja Sellingo jest ciekawa zarówno dla tych, którzy dopiero chcą zacząć swoją przygodę z e-handlem, jak i tych – którzy już posiadają swój sklep internetowy, ale z jakiegoś powodu chcą zmienić oprogramowanie na inne. Zespół Sellingo zapewnia kompleksowe wsparcie przy przeniesieniu, co jest ich dużym wyróżnikiem. Zapewniają darmowy import danych, jak również pomoc przy wszelkich regulaminach, czy dokumentach związanych z polityką prywatności.
Warto również zwrócić uwagę na wysoką funkcjonalność i przejrzystość samego oprogramowania Sellingo, o czym można się przekonać już podczas miesięcznego okresu testowego. Na koniec warto wspomnieć o supporcie – zawsze chętny do pomocy zespół Sellingo służy fachową poradą, z uprzejmym i indywidualnym nastawieniem względem każdego użytkownika platformy.