piątek, 21 stycznia, 2022
0.9 C
Warszawa

Autoresponder wiadomości i dyskusji Allegro

Nie ma wątpliwości, że jakość obsługi klienta to dzisiaj priorytet, aby uzyskać przewagę konkurencyjną i trafiać ze swoją ofertą do jeszcze większej grupy potencjalnych odbiorców. W natłoku firmowych zajęć obsługa potencjalnego klienta może być naprawdę kłopotliwa, a jednocześnie ma znaczenie dla finalnego efektu, czyli decyzji o zakupie. Z pomocą przychodzi Autoresponder i opcja dyskusji. Co ciekawe, na Allegro jest to opcja płatna, Sellingo oferują ją zaś bezpłatnie, jako jedna z opcji w pakiecie.

Co zyskujesz dzięki opcji Autoresponder?

Przede wszystkim możesz liczyć na pozytywny wizerunek firmy, która dba o kontakt z potencjalnym nabywcą. Szybka obsługa i automatyczne udzielanie odpowiedzi na nurtujące klienta pytania, przyśpiesza cały proces zakupowe.

Co więcej, możesz ustawić Autorespondera wedle własnych potrzeb, na przykład stosując szablony dynamicznych odpowiedzi na te pytania, które zadawane są najczęściej. Również Ty ustalasz treść automatycznej odpowiedzi do klienta, typu „Dziękujemy za wiadomość. Postaramy się na nią odpowiedzieć jak najszybciej”. Dzięki temu pytający czuje się „zaopiekowany”.

Nie ma wątpliwości, że Autoresponder przyczyni się do wzrostu sprzedaży, natomiast im większy jest jej wskaźnik, tym bardziej widoczne będą Twoje oferty na portalu aukcyjnym.

Ważną i korzystną funkcją Autorespondera są powiadomienia. Otrzymasz maila, jeśli ktoś z potencjalnych klientów wyśle do Ciebie pytanie. Dzięki temu możesz sprawnie odpowiadać, a odbiorca nie czeka długo na konieczne do zakupu informacje.

Jak działa Autoresponder?

Działanie Autorespondera jest proste. Potencjalny klient wysyła zapytanie. Jeśli nie masz czasu, aby odpowiedzieć na nie natychmiast, Autoresponder wysyła do niego automatyczną wiadomość. Co ważne, to Ty decydujesz o tym, kiedy i jak ma działać Autoresponder. Jego funkcje mogą pozwalać na automatyczne odpowiedzi w przypadku tylko pierwszego kontaktu ze strony klienta albo działać tylko w godzinach poza otwarciem firmy. Możesz ustawiać też powiadomienia o nowych dyskusjach, na maila albo SMS.

Ile kosztuje Autoresponder?

Korzystając z platformy Sellingo, nie płacisz za taką usługę dodatkowo. Allegro zaś pobiera za taką funkcję solidne opłaty. To minimum 99 złotych za każdy rok obsługi albo 199 złotych, jeśli Autoresponder ma działać nie tylko na koncie sprzedażowym, ale również będzie obsługiwał skrzynkę e-mail.

Po co stosować Autoresponder i opcję dyskusji?

Przede wszystkim budujesz renomę firmy, która dba o klienta i utrzymuje należytą jakość obsługi. Musisz wiedzieć, że współczesny konsument jest bardzo wymagający, a konkurencja na rynku w każdej branży naprawdę duża. Nie wygrasz już tylko atrakcyjną ceną, komfort zakupowy liczy się tak samo mocno.

Tendencje zakupowe stawiają twarde reguły. Jeśli klient nie uzyska odpowiedzi na nurtujące pytania odnośnie produktu, usługi albo procesu dostawy, pójdzie do konkurencji. Uznaje się, że maksymalny czas oczekiwania na odpowiedź, jaki toleruje przyszły nabywca, to 24 godziny. Najlepiej jednak reagować od razu, w pierwszej godzinie od otrzymania pytania. Finalnie, Autoresponder i możliwość dyskusji z klientami przyczynia się do szybszej i bardziej profesjonalnej obsługi klienta.

Related Articles

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Znajdziesz nas także tutaj:

174FaniLubię
0SubskrybującySubskrybuj
- Advertisement -

Latest Articles