Automatyzacja sprzedaży w e-commerce

0
1443
automatyzacja w ecommerce

Prowadzenie e-sklepu nie wymaga już poświęcania ogromu czasu ani nawet posiadania specjalistycznych umiejętności technicznych. Dzisiaj sprzedaż może odbywać się w pełni automatycznie, jeśli oczywiście na e-platformie zostaną ustawione odpowiednie parametry. Poznaj możliwości Sellasist i przekonaj się, jak łatwe może być prowadzenie biznesu w internecie.

Konfiguracja ustawień e-sklepu

Po co właściwie konfigurować sklep online i przypisywać mu automatyczne ustawienia? Ponieważ raz zapisane narzędzia i ich odpowiednie działanie w sklepie pozwoli działać bez zarzutów, generować większe zyski, a przede wszystkim dawać optymalny komfort właścicielowi takiego biznesu. Zamiast ustawiać ręcznie, udaje się zautomatyzować działanie sklepu. Dzięki temu klient otrzymuje bieżące informacje o wybranym produkcie, ma wiedzę w zakresie dostępności asortymentu i może liczyć na błyskawiczną przesyłkę bez żadnych zastojów. Co ciekawe, ustawienia na Sellingo.pl można wykorzystywać zarówno w sklepie, który swoją ofertę dedykuje na rynek lokalny, jak i w tym, który zakłada sprzedaż na arenie międzynarodowej.

Automatyzacja produktów

Okazuje się, że produktami można zarządzać automatycznie. W Sellasist dostępne są funkcje masowe tworzenia szablonów, udaje się pobierać uniwersalne opisy towarów wraz z nich prostymi tłumaczeniami w różnych językach, a nawet zdjęcia. Co więcej, automatyzacja przebiega również w procesie współpracy z magazynem. Obsługa produktów na magazynie czy pobieranie produktów z hurtowni również może odbywać się poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi w sieci.

Zarządzanie ceną

Czy wiesz, że stawiając na automatyczne zarządzanie e-sklepem, możesz konfigurować również wszelkie ustawienia dotyczące cen Twojego asortymentu. Możesz nie tylko masowo je zmieniać dla konkretnych grup czy kategorii, możesz też narzucać marżę, ustawiać kurs walut przy sprzedaży w handlu transgranicznym albo planować obniżki cen czy specjalne promocje. Dzięki temu z łatwością możesz reagować na wszelkie zmiany na rynku, tym samym wciąż zachowywać przewagę konkurencyjną.

E-sklep a portale aukcyjne

Jeśli chcesz zwiększyć zasięg Twojego e-biznesu i docierać do szerokiego grona odbiorców, musisz postawić nie tylko na działania marketingowe, które również w procesie automatyzacji oferuje Sellingo.pl. Warto oferować swoje produkty nie tylko na platformie sklepu online, ale wykorzystywać w tym celu popularne portale aukcyjne. Sporym zaskoczeniem jest to, że Twój e-sklep może działać kompatybilnie wraz z aukcjami na Allegro czy eBay. Automatycznie ustawisz ceny aukcji, usuniesz produkty albo je dodasz wraz z opisami i zdjęciami. Co więcej, zawsze możesz dokonać też analizy cen na Allegro, aby dostosować swoją ofertę do oczekiwań potencjalnych klientów. Wystarczy kilka kliknięć, aby Twój internetowy biznes zaczął generować jeszcze większe zyski. Przekonaj się, że prowadzenie e-biznesu wcale nie jest trudne, musisz mieć tylko dedykowane narzędzia. Jeśli nie do końca wiesz, jak je wykorzystać, eksperci z Sellingo.pl we wszystkim Ci pomogą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj