5 największych wdrożeń sklepów na Magento

0
2155
największe migracje Magento


Magento oferuje bogaty zestaw funkcji (w tym także te przeznaczone dla B2B) oraz doskonały komfort użytkowania. Świetnie sprawdza się w przypadku potrzeb nawet i rozbudowanych sklepów internetowych. Nic dziwnego, że liczne marki stawiają właśnie na tę platformę. Poniżej prezentujemy zatem 5 najciekawszych przykładów wdrożeń sklepów na Magento.

1. toom

największe wdrożenia magentoToom jest jednym z największych detalistów z branży DYI w Niemczech. Strona internetowa Magento 2 została uruchomiona w 2018 roku w celu zwiększenia obecności w Internecie oraz zapewnienia możliwości sprzedaży produktów online.
W serwisie toom świetne jest to, jak łatwo można przeszukiwać ogromne ilości produktów, które można filtrować według zakresu cenowego i trafności.
Firma odpowiedzialna za wykonanie wdrożenia Magento w szerokim zakresie wykorzystała API REST Magento, aby stworzyć doskonałą jakość obsługi przy użyciu ReactJS. Rozszerzyli oni również funkcjonalności Magento, aby zawrzeć złożone i zróżnicowane modele cenowe, z licznymi zestawami produktów i cen względem poszczególnych rynków.

2. Sigma Beauty

Innowacyjna firma kosmetyczna Sigma Beauty zaplanowała rebranding całej swojej strony w 2018 roku. Wcześniejsza platforma nie była wystarczająco elastyczna, aby wspierać ich ambitne cele dochodowe na najbliższe lata. Sigma Beauty dostrzegła zatem potrzebę stworzenia skalowalnej platformy, aby szybko wejść na rynek i stworzyć świetny sklep zarówno dla entuzjastów branży beauty, jak i światowych sprzedawców detalicznych. Z tego powodu wybrali wdrożenie Magento 2 do rebrandingu zarówno swoich kanałów B2C, jak i B2B.
W wyniku przejścia na nową witrynę B2C skrócono czas ładowania o 3 sekundy, a zwiększona wydajność witryny umożliwiła szybkie renderowanie obrazów. Aby usprawnić user experience wśród klientów B2B, wykorzystano funkcje Magento Commerce 2 umożliwiające oferowanie różnych cen na oddzielnych witrynach sklepowych. Można nimi wygodnie zarządzać z jednego panelu administracyjnego. To ulepszone rozwiązanie spowodowało spadek bounce rate o 15%.

3. Neom

Firma Neom Organics London, zajmująca się sprzedażą produktów pielęgnacji ciała, chciała ulepszyć wygląd strony internetowej oraz połączyć proces sprzedaży online i offline. Niemniej ważne były także ich ambitne cele odnośnie do przyszłego rozwoju. Właśnie wtedy zdecydowano się na wdrożenie Magento 2.
Platforma pozwala firmie lepiej zarządzać sklepem i jednocześnie zwiększyć jej wydajność. Nowy sklep został zoptymalizowany pod kątem przyjaznej dla urządzeń mobilnych nawigacji. Od czasu wdrożenia marka odnotowała znaczną poprawę w zakresie ruchu na stronie internetowej, współczynników konwersji i ogólnego zadowolenia klientów. Dzięki nowemu sklepowi internetowemu Neom wygenerował ponad trzykrotny wzrost sprzedaży w 2018 roku podczas Black Friday.

4. MRP

wdrożenia magentoMr. Price Group jest jednym z najszybciej rozwijających się detalistów mody w RPA. Mając na uwadze większy wzrost, MRP zdecydowało się poszukać bardziej elastycznej i efektywnej platformy. Magento 2 oferowało wszystko to, czego potrzebowali.
MRP posiadał jeden framework stworzony dla trzech działów: odzież, dom oraz sport – każdy z nich odznaczał się świetnym user experience. Strona mogła implementować najważniejsze funkcje B2C i B2B takie jak lookbooki, pakiety, konfigurowalne produkty, eVouchery, obsługa licznych walut, globalna wysyłka i pełna integracja z usługą MRP Money. Mr. Price Group zintegrował również sklepy internetowe ze swoimi sklepami stacjonarnymi, aby w pełni wykorzystać możliwości omnichannel.

5. Land Rover

Choć Land Rover to marka znana z uznanych SUV-ów i pojazdów terenowych posiada ona także inny kanał sprzedaży. Ich sklep internetowy oferuje odzież dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Sprzedaje także prezenty oraz szykowne breloczki, kubki podróżne, czapki i wiele więcej.
Aby usprawnić funkcjonowanie sklepu, został on zaktualizowany do Magento 2 oraz połączony z główną domeną. Oprócz tego sklep pokazuje specjalne oferty i produkty na zdjęciach wyświetlanych na karuzeli.

Podsumowanie – dlaczego uznane marki stawiają na Magento?

Istnieje wiele powodów, dla których firmy decydują się na wdrożenia Magento. Oto kilka z nich:

  • Open Source

Magento jest zbudowany przy użyciu PHP oraz innych narzędzi i technik open source. Dzięki temu platforma pozwala na liczne rodzaje modyfikacji zgodnie z wymaganiami użytkownika.

  • Mobile-friendly

Wraz z rosnącą na przestrzeni lat liczbą mobilnych kupujących, kluczowe znaczenie ma to, aby sklep internetowy był przyjazny dla urządzeń mobilnych. Sklepy stworzone na Magento są przystosowane do mobile i oferują integrację wielu sklepów na różnych urządzeniach.

  • Przyjazny dla SEO

Wyposażony w przyjazne dla SEO funkcje Magento pozwala dobrze pozycjonować się w wynikach wyszukiwania.

Jak zatem widać, wdrożenie sklepu na Magento to świetny wybór. Wiele marek zdecydowało się na ten krok i na pewno tego nie pożałowało.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj