poniedziałek, 25 października, 2021
11.5 C
Warszawa

#1 – Allegro SMART! i koszty wysyłki

Pytanie: „Przez ostatnie kilka miesięcy mieliśmy widoczne w naszych ofertach SMART. Ani Klient nie płacił za wysyłkę, ani my nie płaciliśmy za wysyłkę InPostowi (Paczkomatom). My jako sprzedawca nadal mamy udostępnioną opcję SMART na naszych aukcjach, jednakże wyświetla nam się teraz kwota kosztów wysyłki, którą Klienci ponoszą. Dlaczego tak się dzieje?”

 

Odpowiedź:

Klient aby móc skorzystać z Allegro Smart! – pierw musi mieć wykupiony abonament na tę usługę (ze względu na COVID, w ostatnim czasie pakiety na trzy miesiące były darmowe). Jeżeli nie posiada wykupionej usługi, bądź robi zakupy bez rejestracji, wówczas w normalny sposób płaci za wysyłkę. Dlatego też owy koszt wysyłki Ci się wyświetla, Ty go również otrzymujesz i także Ty jako Sprzedawca ponosisz go później względem Inpostu. Co istotne dla Ciebie jako sprzedawcy, od owej kwoty kosztów wysyłki, Ty także płacisz prowizję Allegro od sprzedaży (tutaj są pewne wyjątki ale to już szerszy temat – szerzej pisalismy o tym tutaj: https://www.sprzedajewnecie.pl/prowizja-od-kosztow-wysylki-allegro-ktorzy-sprzedawcy-beda-musieli-zwijac-interes/).

Related Articles

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Znajdziesz nas także tutaj:

174FaniLubię
0SubskrybującySubskrybuj
- Advertisement -

Latest Articles