Jak działa sklep na Facebooku?

0
2253
facebook - sklep na facebooku

Media społecznościowe można wykorzystać na wiele sposobów, w tym do wypromowania swojej marki, dotarcia do szerokiego grona odbiorców i nawet do zwiększenia sprzedaży w swoim sklepie internetowym. Firmowy fanpage na Facebooku może posłużyć do prezentowania oferowanych produktów wraz ze zdjęciami i opisami. Uruchomienie zakładki sklep na Facebooku jest banalnie proste, a wiążą się z tym liczne korzyści dla przedsiębiorcy. Jest to świetne rozwiązanie dla wszystkich osób szukających nowych sposobów rozwoju swojego biznesu. Jak zatem wygląda prowadzenie sklepu na Facebooku?

Jak założyć sklep na FB?

Sklep na Facebooku jest odrębną zakładką na fanpage-u. Wystarczy go uruchomić i uzupełnić wybranymi produktami, po czym można przejść do oznaczania ich pod postami, zdjęciami i nawet klipami video. Dlaczego warto? Otóż dzięki korzystaniu ze sklepu linki do produktów oraz same produkty stają się dla Internautów lepiej widoczne. Jest to znacznie lepsza metoda promocji niż umieszczanie samych linków w opisach. Jako, że sklep na Facebooku jest zakładką, w celu jej uwidocznienia należy ją dodać. Wystarczy wejść w ustawienia na swoim fanpage-u i wybrać opcję edycji strony. Potem należy wybrać opcję dodania karty, po czym zostaną nam wyświetlone jeszcze nieużywane przez nas zakładki. Na liście powinna znaleźć się opcja sklepu, która umożliwi przedstawienie produktów, które chcemy wyróżnić. Wystarczy kliknąć w przycisk dodania karty z opcją sklepu i mamy do dyspozycji nową zakładkę, która widoczna jest po lewej stronie na głównym widoku fanpage-a. Co więcej, kolejność wyświetlania zakładek można dowolnie zmieniać. Potem wystarczy wybrać metodę płatności. Do wyboru są dwie opcje – wiadomość w sprawie kupna i transakcja zakupu w innej witrynie. Po skonfigurowania sklepu na Facebook, można przejść do oznaczania swoich produktów.

Integracja sklepu na Facebooku ze sklepem internetowym

Założenie sklepu na Facebooku to jedno, ale platformy sklepowe jak np. Sky-Shop.pl umożliwiają dodatkowo także zintegrowanie sklepu internetowego i sprzedawanie swoich produktów za pośrednictwem portali społecznościowych. Coraz więcej platform sklepowych udostępnia opcję typu integracja sklepu z Facebookiem, dzięki czemu można dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiego grona odbiorców i to przy bardzo niewielkich nakładach finansowych. W ten oto sposób fani mogą stać się także klientami. Po pojawieniu się zakładka ze sklepem Internauci będą mogli wybierać interesujące ich produkty i dodawać je do koszyka, a następnie sfinalizować swój zakup w sklepie internetowym. Cała procedura składania zamówienia zostaje maksymalnie uproszczona, a Internauci mogą liczyć na możliwość zrobienia szybkich i wygodnych zakupów na swoim ulubionym portalu. W ten oto sposób możliwe jest zwiększenie konwersji i sprzedaży sklepu. Integracja sklepu z Facebookiem zajmuje dosłownie chwilę, a daje ogromne możliwości. Jest to duża oszczędność czasu i oczywiście pieniędzy, a także szansa na rozwój Twojego sklepu internetowego.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj