Allegro.pl – sięga po nowych użytkowników

0
2377

W ostatnim czasie można zauważyć starania Allegro.pl o próbę powiększenia grona swoich Klientów – Sprzedawców. Spowodowane może być to zwykłą chęcią dotarcia do osób, które jeszcze nie są zaznajomione z tą platformą aukcyjną (bądź z żadną inną, bo to właśnie Allegro jest wybierane przez Sprzedawców jako pierwsza platforma aukcyjna). Można także wyciągnąć pewne wnioski, iż owa intensyfikacja działań, spowodowana może być zmniejszającą się ilością Sprzedających na Allegro, gdzie koszty sprzedaży są stosunkowo wysokie, a sami Sprzedawcy starają się odciągać swoich Klientów od Allegro na rzecz własnych sklepów internetowych.

Allegro obecnie oferuje szereg bonusów dla nowo zarejestrowanych kont:

allegro

Jak zatem wynika z powyższej grafiki (print screen wykonany z otrzymanego maila), nowi Sprzedawcy, którzy zarejestrują swoje konto ze statusem „Firma” – bądź obecni Sprzedawcy, którzy dokonają weryfikacji i przekształcenia na konto „Firma” (wystarczy wysłać dokumenty rejestracyjne), otrzymają:

  • 100 wystawień aukcji za darmo
  • 50% rabatu na promowanie ofert (podświetlenia, pogrubienia, prezentacja w kategoriach itd)
  • kupon o wartości 100 zł na ads.allegro.pl – zwracam uwagę, iż ads.allegro działa obecnie jedynie przy mobilnych odwiedzinach serwisu aukcyjnego.

Ze swojej perspektywy, mogę powiedzieć tylko to, co sądzę o takich ofertach 🙂 Szkoda, że ani Allegro, ani wiele innych firm, nie docenia swoich Klientów, którzy przez wiele lat z nimi współpracują. Przyjemnie byłoby otrzymać jakiś drobny rabat bądź bonus. Promocja jak widać ukierunkowana jest na nowych Sprzedawców, którzy jeszcze nie rozpoczęli na poważnie swojej „przygody” z Allegro. Podobne promocje (o których informowałem na tym blogu) dotyczyła osób indywidualnych sprzedających na Allegro.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj